وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی

رئیس سابق هیئت مدیره و شورای علمی دین پژوهان کشور

وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی

رئیس سابق هیئت مدیره و شورای علمی دین پژوهان کشور

وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی
پیوندها

استاد محمد جواد صاحبى رئیس انجمن ادیان ومذاهب حوزه علمیه قم و رئس هیات علمى شوراى دین پژوهان کشور به مناسبت ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمین انصاری بویر احمدی پیام تسلیتی خطاب به آقای دکتر آیت پیمان عضو هیئت مدیره مجمع جهان شیعه شناسی صادر کردند که در ادامه خواهد آمد .

متن پیام:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان دام عزه العالی

خبر ارتحال جانباز سرافراز جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای علی انصاری نیا بویر احمدی رحمه الله علیه موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید. براستی اخلاص و صفا و صبر صفاتی هستند که در اعمال و رفتار آن بنده صالح خدا متجلّی بود. جنابعالی که خود سالها ناظر رنج و درد ناشی از زخم ها و آسیب ها ی سلاح های شیمیایی بر جسم و جان وی بوده اید بهتر از اینجانب این واقعیت را درک کرده اید و به همین جهت همواره ضمن همراهی و همکاری با ایشان ، نستوهی و پایداری آن بزرگوار را در حق جویی و باطل ستیزی و جهاد علمی و عملی می ستودید.

اینجانب از جوار مضجع شریف حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات می نماییم و از این که نتوانستم در مراسم تشییع ، تدفین و ترحیم ایشان مشارکت داشته باشم احساس غبن می کنم.

در پایان سلام و تسلیت اینجانب را به خانواده معزز و بازماندگان مکرم ایشان اعلام نمایید.

محمد جواد صاحبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی