وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی

رئیس سابق هیئت مدیره و شورای علمی دین پژوهان کشور

وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی

رئیس سابق هیئت مدیره و شورای علمی دین پژوهان کشور

وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی
پیوندها

در بیستمین نشست تخصصی دین پژوهان کشور:

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ


اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی ارائه و نقد وبررسی می شود.

به گزارش دبیرخانه دین پژوهان کشور:

پژوهش برگزیده مذکور با تکیه بر مفاهیم و فرایند و فنون روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی، توسط اساتید محترم آیت الله سید محمد غروی و استاد مسعود جان بزرگی از اساتید و محققین حوزه علمیه قم به انجام رسیده و در دهمین دوره آیین تجلیل پژوهشگران حوزه دین در بین 350 پژوهش حایز رتبه برگزیده گردید.

بر اساس این گزارش، پژوهش مذکور در دوشنبه 21 دی ماه از ساعت 18:30 در دبیرخانه دین پژوهان کشور واقع در خیابان سمیه قم، معرفی و ارایه و نقد و بررسی خواهد شد.

محققین در این پژوهش فرایند تعاملی و تخصصی و اصلاح و ارتقای سطح بهداشت روانی، کلیات و مفاهیم روان درمانگری، تاریخچه و اصول نظری درمان و مشاوره،آسیب شناسی های روانی مورد بحث و بررسی قرار داده اند و فنون مذهبی روان درمانگری و مکانیزم های آن را با رویکرد آموزه های اسلامی ارایه می نمایند.

 دبیرخانه دین پژوهان کشور از اساتید و محققین و طلاب و علاقه مندان به علوم تربیتی و روانشناسی اسلامی جهت شرکت در این نشست تخصصی دعوت به عمل آورده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی