وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی

رئیس سابق هیئت مدیره و شورای علمی دین پژوهان کشور

وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی

رئیس سابق هیئت مدیره و شورای علمی دین پژوهان کشور

وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی
پیوندها


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اعضای کمیته علمی همایش نکوداشــــت حضرت آیت الله آصفی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجج الاسلام والمسلمین آقایان رضا مختاری، حسون، سیدمنذر حکیم، زمانی نژاد، سعادت نژاد، علی اوسط ناطقی، روستاآزاد وآقایان قاسم جوادی و محمدجوادصاحبی به عنوان اعضای کمیته علمی همایش نکوداشــــت حضرت آیت الله آصفی از سوی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی منصوب شدند.


در متن احکام صادره آمده است: با احترام وآرزوی توفیق روز افزون، باتوجه به برگزاری همایش نکوداشت مقام علمی، اخلاقی حضرت آیت الله محمد مهدی آصفی دام عزه به عنوان الگوی مجاهدت عالمانه و نظر به مراتب فضل وتجارب ارزشمندتان ، به موجب این حکم به عضویت کمیته علمی همایش منصوب می شوید.

امیداست با تشکیل جلسات منظم و حضور فعال و مؤثر اعضای محترم شاهد غناواثربخشی هرچه بیشتر این نکوداشت باشیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در حکمی محمدجواد صاحبی  را به عنوان دبیر علمی این همایش منصوب کرد. وی در این حکم آورده است:با احترام و آرزوی توفیق روزافزون ؛ نظر به فضل، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، شما را به عنوان «دبیر علمی نکوداشت مقام علمی و اخلاقی حضرت آیت الله محمدمهدی آصفی» منصوب می نمایم.

امید است با هماهنگی معاونت محترم فرهنگی و تبلیغی دفتر، در تجمیع و تنظیم آثار قلمی ایشان و هم چنین شناسایی و معرفی ابعاد شخصیت این بزرگوار موفق و مؤید باشید.

با توجه به جایگاه رفیع آیت الله آصفی و نیاز نسل جوان به ویژه حوزویان عزیز به الگوگیری از شخصیت ایشان، انتظار می رود بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی نیز در برگزاری هر چه بهتر این همایش کمال همکاری را داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی